ساخت اباژور چوبی

10 / 10
از 1 کاربر

قبل از هر بالباید قطعه چوبی در نظر بگیرید.برای چنین اباژوری بهتر است چوب ظاهر طبیعی و دست نخورده ی خود را حفظ کند.نیازی نیست به برش نامنظم ان فکر کنید.ظاهر طبیعی چوب در این اباژور حس گرم و روستیک به خانه ی شما میبخشد.فقط کافی ست که این چوب بتواند به حالتی ایستا و محکم به عنوان پایه ی اباژور عمل کند.

لوازم مورد نیاز برای سر هم کردن این اباژور بسیار ساده س و میتوانید از فروشگاههای ابزار الات تهیه کنید .حتی بعضی از انها ممکن است در انباری های خانه به راحتی پیدا شود.

 اباژورابازور

دست به کار شوید.باید محل قرار گیری میله کلاهک اباژور و مسیر عبور سیم را از پایه ی چوبی انتخاب کنید.پس از ان به کمک مته در ان به عرض و عمق کافی حفره ای ایجادکنید.باید دقت کنید که این حفره نباید زیاد بزرگ باشد چون امکان تکان خوردن پایه ی کلاهک در ان وجود دارد.

ابازور

یه قطعه فوم متناسب با مقطع پایه ی چوبی برش دهید و انرا به قسمت زیرین ان بچسبانید.این صفحه فوم باعث جلوگیری از لغزندگی اباژور بر روی میز میشود.

ابازور

سیمهای متصل به سر پیچ لامپ را از میله ای فلزی عبور داده و به اندازه ی لازم ببرید.

ابازور

پس از عبور دادن میله مورد نظر از چوب انرا با کمک واشر در جای خود محکم کنید.پایه ی کلاهک را با دقت روی میز مورد نظر نصب کنید و پس از ان سرپیچ را در جای خود قرار دهید.

ابازور

از محکم بودن اتصالات ان اطمینان حاصل منید تا بتوانید تکیه گاهی مناسب برای کلاهک درست کنید.

ابازورابازورحالا دیگر نوبت به مرحله ی اخر رسیده و باید کلاهک را روی پایه سوار کنید.انتخاب جنس و روکش کلاهک با شماست که میتوانید رنگ و طرح انرا متناسب با طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کنید.

 

 ابازورحالا شما یک اباژور دوست داشتنی دارید.ظاهر طبیعی چوب و تلاشی که خودتان برای ساختنش کردید میتواند استفاده  ازانرا برایتان لذت بخش تر بکند

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :