دکوراسیون داخلی با نور مخفی

10 / 10
از 1 کاربر

اهمیت نور پردازی ها در طراحی دکوراسیون فضاهای داخلی خانه بر هیچکس پوشیده نیست.نورپردازی ها کمک میکنند تا دکوراسیون داخلی فضاها زیباتر به نظر بیاید.به کمک نورپردازی ها میشود فضا را رمانتیک تر و زیباتر جلوه داد حتی با انتخاب نورپردازی درست و مناسب برای دکوراسیون منزل روزهای تاریک و دلگیر به روزهایی روشن و فرح بحش تبدیل میشوند.

زیر شلف ها بهترین نقطه برای نورهای مخفی

درخانه تان شلف های زیبا دارید پس بهترین و تاثیرگذار ترین نقطه برای جلوه گری نورپردازی های مخفی راپیدا کرده اید.زیر هر طبقه از شلف ها رانورپردازی کنید و شب هنگام ازدیدن وسایل دکوری تان که به طرز زیبا و منحصر به فردی نمایش داده میشوند لذت ببرید.

نورمخفی

کانتر آشپزخانه پذیرایی نورهای مخفی

صرف یک شام عاشقانه در فضایی رومانتیک فقط با نورپردازی ملایم فضا امکان پذیر است.پس سریع دست به کار شوید و نورهای مخفی که خیرکنندگی کمتری نسبت به منبع های نوری مثل چراغ ها و لوسترها دارند رامهمان سالن غذاخوری یا کانتر آشپزخانه تان کنید و فضایی شاعرانه و صمیمی را برای صرف یک شام دونفره خوب را مهیا کنید.

حمام ها و سرویس های بهداشتی

استفاده از نورهای مخفی در حمام ها و سرویس های بهداشتی هم یکی از راه حل های تغییر چهره این فضاها است.معمولا این نور مخفی ها رادر محل اتصال سقف و دیوار استفاده میکنند به صورتی که دور تادور دیوارها را این نورهای مخفی میپوشاند.

نورمخفی

نور مخفی هایی در پشت تجهیزات سرویس های بهداشتی

نورمخفی های که در سرویس های بهداشتی استفاده میشوند لزوما فقط نباید در سقف یا کف مورد استفاده قرار بگیرند.از آنها میتوان برای پشت آیینه ها با دیگر وسایل و تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی استفاده کرد.

دست اندازهایی از جنس نورمخفی برای راه پله ها

برای راه پله های خانه تان میتوانید دست اندازهایی از جنس نورمخفی تهیه کنید.فقط کافی است تادر دل دیوارهای بغل راه پله تان شکاف هایی ایجاد کنید و داخل آنها ریسه های نوری کار کنید.جذابیت این راه پله های نورپردازی شده بسیار خیره کننده است.

نورمخفی

راه پله های نورانی

البته نورپردازی راه پله ها فقط به دیوارهای بغل آنها محدود نمیشود.از این نورهای مخفی در زیر هر کدام از پله های تان استفاده کنید.این کار باعث دیگر در طول شب نگران رد شدن از راه پله ها رانداشته باشید.به علاوه مخفی بودن این نورپردازی باعث میشود تادر شب برای چشم ها آزاردهنده نباشند.

نورهای مخفی برای راهروهایی که فاقد هرگونه منبع روشنایی هستند بسیار مناسب اند.مخصوصا پشت دیوارهای کاذب یا تابلوها همین نور مخفی ها میتوانند چهره راهروهای شماراتغییر داده و جلوه ببخشید.

نورمخفی

حضور هوشمندانه نورهای مخفی در فضا،.

در عکس نمونه دیگری از حضور هوشمندانه نور مخفی هادر فضای داخلی خانه و به خصوص راهروها میبینیم.به جای اینکه راهروها یک فضای طولانی بدون هیچگونه تزییناتی باشند.تعدادی شلف به همراه نورمخفی های زیبا درآن طراحی و اجرا شده است که جذابیت این راهروها رادوچندان کرده است.

رخت آویزهایی منحصر به فرد با نور مخفی های زیبا

این عکس را نگاه کنید و قدرت بینظیر نور نخفی ها را برای تبدیل وسایل دکوری ساده خانه رابه وسایل منحصر به فرد و خلاقانه راشاهد باشید.این تکه چوبهای برآمده رخت آویزهای ساده ای هستند که در پشتشان نورهای مخفی کارشده است.

نورمخفی

نورهای مخفی درطراحی دکوراسیون داخلی

طراحی نور هم یک هنراست و هم یک علم.وقتی برای خانه های خود یک طرح نوری جذاب و مناسب ارائه میدهیم.حس و حالی منحصر به فرد و زیبا به فضای خانه ما اضافه میشود.نورپردازی مخفی در موفقیت یک طراحی خوب نقش بسیار مهمی دارد.اگر این منابع نوری درجای مناسبی کار گذاشته شوند تمام ویژزگیهای مثبت وخاص در فضا میدرخشد و یا یک عنصر خاص بیش از عناصر دیگر به چشم میاید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :