سه سوته دکوراتور شوید

10 / 10
از 1 کاربر

اگر میخواهید در یک چشم بهم زدن با قواعد کلی دکوراسیون و دیزایین خانه اشنا شوید و ریزه کاریهای انرا فرا بگیرید درادامه باما همراه شوید.

1-ایده هایی برای چیدمان مبل/نیم ست

به قرار گرفتن نقاط کانونی فضای نشیمن توجه کنید.فرمول اصلی در چیدمان مبلها در نظر گرفتن یم نقطه کانونی مانند شومینه و تلوزیون است که مبلها دورتادور یا اطراف ان نقطه قرار میگیرند.نکته ی دیگر خفظ تعادل درچیدمان مبلمان است.این تعادل با چیدمان قرینه نبلمان برقرار میشود .گاهی با چیدمان کاملا غیر متقارن نیز قابل دستیابی است. 

مبل

2-فرش متناسب اتاق نشیمن

درمورد ابعاد فرش اتاق نشیمن توصیه طراخان این است که برای تناسب وراحتی بیشتر فرش رادر اندازه ای انتخاب کنید که در حین نشستن روی نبل زیر پای شمارا کاملا پوشش دهد.

فرش

3-سایز مطلوب فرش زیر میز ناهارخوری

برای میز ناهارخوری فرش کوچک توصیه نمیشود.بهتراست فرش میزناهارخوری در اندازه ای باشد که با عقب کشیدن صتدلی پایه ی صندلیها همچنان برروی فرش قرار گیرد.

فرش

4-سایز فرش اتاق خواب

فرش اتاق خواب را مبتوانید در اندازه ای تهیه کنید که سطح وسیعی از اتاق را کاملا پوشش دهد.قرار گرفتن فرش در ابتدای دیوار و زیر میزهای کناری تخت ضروری نیست.اندازه فرش به گونه ای باشد که زمانی که از تخت پایین میایید زیر پایتان را کاملا پوشش دهد.

فرش

5-چیدمان سرویس خواب

یک سرویس خواب بی نقص وبی عیب وبسیار راحت از چه اجزایی برخوردار است.به تصویر زیر توجه کنید و ازان برای تکمیل و چیدمان سرویس خور کمک بگیرید.تخت

6-چیدمان بالش و کوسن.از این تصاویر میتوانید الگو بگیرید.

بالش

7-چیدمان تاقچه روی شومینه

شومینه

8-راهمای چیدمان گالری راه پله ای.

برای طراحی گالری راه پله ای به قرار گرفتن تابلوها در یک خط قطری موازی با راه پله توجه کنید.تابلوهای ردیف وسط در سطح چشم نصب میشوند

تابلو

9-ارتفاع نصب پرده.شیکتر ان است که میله های پرده درارتفاعی بالاتر و نزدیک به سقف نصب شود

پرده

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :